zolo

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Caroline x - 28 februari 2011 20:17


Idag var det stockholms resa! :'D


Det började ofc. med en total katastrof,

dragkedjan till mina nya underfround skor gick sönder!

*Dramatisk musik*

Så där satt jag typ halva resan till stockholm och försökte laga mina skor och svor.

Det rimmade x'D

Den bästa starten man kan tänka sig! :'D

Så sen fick jag gå på stan med trasig dragkedja.. -_-"

Nu har jag skavsår och trasiga fötter, men händerna lever o då är jag glad! :'D


Alla drog till H&M för utom Lina och jag, vi drog till alla mysko affärer >:']

Sen när vi vart på en skitcool affär med medeltida saker

(Scaramouche Art Noir)

så gav tjejen i kassan oss ett tips att gå till en

science-fiction bok affär.

Så efter att ha gått fel någon gång och följt efter en turistgrupp hittade vi tillslut :'>

Det var Paradiset on earth!

Stället var fullt med nördar, och jag älskar verkligen nördar *-*


Men vad jag köpt idag då:

Bullet For My Valentine hood

Slipknot tröja

Skullanimal katt (stor)


Det är kärlek det :) <3


Bilder kommer i mrgn. :3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Foto & Musik Blogg ^^

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards