zolo

Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Filmkväll

Av Caroline x - 26 februari 2011 10:35

Gårdagen fylldes av en underbar filmkväll med två galna men underbara kompisar :')

Självklart följde kameran med, men han klagade mycket på kylan D:

Kameraväskan är glömd i småland >_<

Men Björn kommer med den senare i veckan ^^


Men på filmkvällen såg vi på Barnhemmet, älskar den filmen :'>

Thomas är verkligen urgullig med sin lilla påse över huvudet :'D

Jätte coola bilder på Izza fick jag oxå,hon måste vara den bästa modell jag någonsin haft ;D

Som vanligt fotade jag lös med svartvitt eftersom att jag är kär i det x')


Bilder ser ni här nedan, som vanligt inget kopierande! >:'[


    Hoppsan hejsan Izza :')

  Izza's skor ^-^


  Puss, puss :'3 Ignorera mitt hår tack x'3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline x - 28 februari 2011 20:17

  Idag var det stockholms resa! :'D   Det började ofc. med en total katastrof, dragkedjan till mina nya underfround skor gick sönder! *Dramatisk musik* Så där satt jag typ halva resan till stockholm och försökte laga mina skor och svor. ...

Av Caroline x - 27 februari 2011 14:09

Igår var det melodifestivalen kväll I vårt lilla hus :D Efter fredagens tokerier beslutade vi oss för att vi skulle göra om det en gång till coh då blev det minsann melodifestivalen kväll minsan! Jag hejade på Melody Club men dom kom sjua (*sad...

Av Caroline x - 25 februari 2011 13:01

Vad jag verkligen önskar att någon kunde sjung den texten för mig, Illusion utav VNV Nation, och verkligen mena det med själ och hjärta. Men nej, vem skulle? Men aja, jag är den jag är och ändå finns det väll någon där ute? :'> I still believe and...

Av Caroline x - 24 februari 2011 19:23

Dagens blogginlägg ska gå till alla som blivit våldtagna. Och nu snackar jag inte bara om typ fysiskt, för du vet väll att du kan våldta en människa psykiskt oxå? Du kanske vet det efter att ha lyssnat på Rape Me med Nirvana, handlar om den psykiska ...

Av Caroline x - 23 februari 2011 18:11


Please don't go, I want you to stayI'm begging you please, please don't leave hereI don't want you to hate for all the hurt that you feelThe world is just illusion trying to change you   Jag har en fråga, som ni ska svara på. Mobba mig om ni vi...

Presentation


Foto & Musik Blogg ^^

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards