zolo

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Caroline x - 27 februari 2011 14:09

Igår var det melodifestivalen kväll

I vårt lilla hus :D

Efter fredagens tokerier beslutade vi oss för att vi skulle göra om det en gång till coh då blev det minsann melodifestivalen kväll minsan!

Jag hejade på Melody Club men dom kom sjua (*sad face*) så då

tog läsken och godiset in så vi röstade på dansbandet! :''D

Och minsann, dom gick vidare! :'>

Sen efter det hejade Lina o jag på killen med konstiga byxor, han kom till globen direkt ;3

Och medans han sjöng andra gången dansade vi i soffan och fotade.

Tyvärr fick bilderna ofokus, alla hopa, efter som att vi rörde på oss hela tiden och

jag använde självutlösare> 10 bilder.

Men jag älskar kameran ändååå :'D

och när alla sjöng tog vi oxå bilder, på oss själva.

Och fy tusan vilka grymma kort vi fick!

Jag laddar upp dom senare ;3


Sen har jag fått Lars Winnerbäck släng!

Kan inte sluta lyssna på hans låtar, om och om igen....

Det är sån fin blanding, emo, punk, metall och Lars Winnerbäck! :'D


Imorgon bär det av till stkhlm!

Och vad ska fixas innan det då?

Jo:


1. Jag ska ladda kameran

2. Fixa pengar....

3. Fixa naglarna >:']

4. Besluta mig för nån väska... Dx

5. Tigga till mig att få anvädna Underground skorna, som jag älskar

6. Tvätta mina svarta jeans o hitta kedjorna (>.<)


Well, önska mig gärna lycka till x'P

Och jag kommer sakna basen, Lina låter mig inte ta med honom Dx


Play>>

Låt: Dom Tomma Stegen

Artist: Lars Winnerbäck


  Hoppsan svejsan, där var jag nära att missa fotot! x'3

Ful är jag oxå x'D


  Dålig kvalité, men vi ser ändå grymma ut! x'D


 

Haha! x''D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Foto & Musik Blogg ^^

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards