zolo

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Caroline x - 23 februari 2011 18:11


Please don't go, I want you to stay
I'm begging you please, please don't leave here
I don't want you to hate for all the hurt that you feel
The world is just illusion trying to change you


Jag har en fråga, som ni ska svara på.

Mobba mig om ni vill för det här,

jag är van. Antingen får ni alltså något nytt att jävlas med,

eller så håller ni käften.

Jag känner er.

Believe Me, I do...


Men nu till frågan.

Varför? Vad har ni för problem?

För det första med att acceptera den jag är.

Varför kan ni inte? Jag hade inte brytt mig,

om jag hade någon som förstod.

Någon som inte blev arg på alla mina små misstag.

Ja Lina, jag pratar om dig. Ledsen, jag älskar dig.

Men jag önskar att du skulle kunna förstå.

Kunna sluta hacka på mina fel,

"Jamen det var du som visa dom!", "Du skulle väll ha gjort något tidigare!"

Spydiga svar från mig, för jag är bara förvirrad.

Vad jag egentligen vill då är att bara dra.


Haters!

Det är ni som gjort mig till den jag är, delvis.

Bit för bit fått mig att tappa bort mig själv.

Varför gör ni det egentligen?

Varför ser ni inte personen bakom kläderna och den målade,

skadade huden?

Mig!

Och nej, jag är inte emo.

Jag tror inte att ni ska lyssna...

Fashioncore, fashioncore, fashioncore...

Vad ska jag göra för att ni ska sluta?!


Jag kan bara hitta en lösning,

men numera ser jag den inte som möjlig.

Det gjorde jag förr.

Men nu finns musiken, basen,

de vrålande texter som skrämmer er.


"Cut myself into pieces,

This is my last resort,

suffocation, no breathing,

Don't give a fuck if I cut my arm bleeding!"


Ni rygger bakåt för dom,

jag drar mig till dom.

Men det, mina "vänner" är inte förvirring.

Det är klokhet, trygghet.


Jag är för annorlunda för er värld...

Men jag är ju ändå så lika er!

Jag kan skratta, le, busa, tro mig.

Jag har tränat :>

Tränat och tränat.

Men  däremot tänker jag inte bära era kläder,

trampa ner andra,

jävlas med folk.

Ha samma läggning.


I don't want u to hate me.


Det var väll allt, svara snälla.



PLAY>>

Låt: Illusion

Band: VNV Nation

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Foto & Musik Blogg ^^

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards