zolo

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Caroline x - 19 februari 2011 13:52

Jag har verkligen jätte tråkigt, de flesta är osociala, eller rättare sagt så är faktiskt alla mina kompisar osociala D'x Kanske ska ut o fota med Ewy senare, yey *sträcka upp händerna nån dec. över huvve*. Men det är bara om hon någonsin svarar..Aja, har börjat lyssna mer på Papa Roach och de är faktiskt inte alls så tokigt ;3 Som vanligt får jag frågor om jag har ärr på handlederna, tror ni att jag tänker svara? Näpp, de kmr jag inte. ^-^ Vill ni så jävla gärna veta får ni faktiskt ta och lägga ihop 2 o 2, jag tänker inte bry mig om er. Men skitsamma, längtar verkligen till stkhlm resan, måste bara hitta någon bra musikaffär. Bor du i stkhlm och känner till någon? Mejla gärna :'> Jag vill prova basar, behöver väll en ny sen... Min (om man nu kan säga så..) äre nå fel på, strängen durrar mot banden och jag stör ihjäl mig på det... Särskilt nunär jag ska spela Fire märks det, fett irriterande... Ciss går typ inte att spela för det durrar så att jag håller på att ge upp basspelandet x'P

Hehe, igår testade jag att ta upp fiolen igen, gick åt skogen x'3 Jag kmr inte ens ihåg hur man typ... Gjorde O-O Men det vet man väll om man tränar lite till, det tänker inte jag göra. Sen har jag oxå funderat på att börja lära mig att spela gitarr, kan kanske hjälpa till lite med musik känslan liksom, eller är jag helt fel ute? Kommentera nu, svara på mina frågor :)


Kramiz, Zolo


Play>>

Låt: Scars

Band: Papa Roach

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Foto & Musik Blogg ^^

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards