zolo

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Baslektion idag

Av Caroline x - 25 januari 2011 16:50

Hade baslektion idag :3 Helt underbart, lärde mig att spela Californiacation (stavas?) Men när man kommer hem har basförstärkaren ofc. gått sönder >.< Så nu kan jag inte träna, vilket betyder döööden... :''< Eller jo, jag kan träna. Utan ljud... Ô-ô Inte lika kul, och du hör inte alla små fel lika bra.. Och nu har jag bestämt mig när det gäller örhängena ^^ Det blir en industrial, ungefär som en stång i övre delen utav örat. <3 Ska åka till RedruM någon dag och kolla på sånna stångar, tror jag köper ett med små tärningar på :''>


Just nu sitter jag här och väntar på att Amanda ska svara på rollet. Älskade Amanda, bästa vänn <3 (Tsm. m. Lina ofc.) Så sitter jag självklart och lyssnar på musik. ^^


PLAY>

Låt: Hurt

Artist: Nine Inch Nails


Första Emo låten jag någonsin gillat, fortf. en klar favorit :''3 <3


Letar du efter ett roligt video klipp med Scene Kidz i så ska du helt klart söka på Scene Kids - My Boyfriend, videon högst upp på ytb. Jag Älskar den verkligen :''D Aja, mer kmr senare ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline x - 28 februari 2011 20:17

  Idag var det stockholms resa! :'D   Det började ofc. med en total katastrof, dragkedjan till mina nya underfround skor gick sönder! *Dramatisk musik* Så där satt jag typ halva resan till stockholm och försökte laga mina skor och svor. ...

Av Caroline x - 27 februari 2011 14:09

Igår var det melodifestivalen kväll I vårt lilla hus :D Efter fredagens tokerier beslutade vi oss för att vi skulle göra om det en gång till coh då blev det minsann melodifestivalen kväll minsan! Jag hejade på Melody Club men dom kom sjua (*sad...

Av Caroline x - 26 februari 2011 10:35

Gårdagen fylldes av en underbar filmkväll med två galna men underbara kompisar :') Självklart följde kameran med, men han klagade mycket på kylan D: Kameraväskan är glömd i småland >_< Men Björn kommer med den senare i veckan ^^   Me...

Av Caroline x - 25 februari 2011 13:01

Vad jag verkligen önskar att någon kunde sjung den texten för mig, Illusion utav VNV Nation, och verkligen mena det med själ och hjärta. Men nej, vem skulle? Men aja, jag är den jag är och ändå finns det väll någon där ute? :'> I still believe and...

Av Caroline x - 24 februari 2011 19:23

Dagens blogginlägg ska gå till alla som blivit våldtagna. Och nu snackar jag inte bara om typ fysiskt, för du vet väll att du kan våldta en människa psykiskt oxå? Du kanske vet det efter att ha lyssnat på Rape Me med Nirvana, handlar om den psykiska ...

Presentation


Foto & Musik Blogg ^^

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards