zolo

Alla inlägg under januari 2011

Av Caroline x - 27 januari 2011 19:24

Nu har jag tröttnat.  


Tröttnat på milbos slitna korridorer, självupptagna elever och skrikande minnen. Jag ska byta till stigslund. Även om Lina blir sur eller inte, även om jag får gå ensam på alla raster. Då är jag iallafall ensam. Slipper de jag inte tål. Stigslund har ju oxå musikprofilering i 7-9 så jag kan knappt vänta på att få börja där, ta ett steg ut mot min dröm. Min dröm att bli någon. Akorden till början på Californiacation börjar sitta, lika snabbt som om jag spelat det sedan jag var tre. Underbart. Älskar min söta lilla bas. <3


Inget intressant har väll hänt mig idag, inget ni vill veta tror jag iaf.

Men här kommer en låt för dagen. ^^


PLAY>>

Låt: Duality

Artist: Slipknot


Har förresten läst lite om Paul Grays död, överdos. Fan också...

Så R.I.P Paul Gray, I'll remember u...


                        ~¨¨¨~

                       |R.I.P|

                       |  <3  |

                     ------------

                      

Av Caroline x - 25 januari 2011 16:50

Hade baslektion idag :3 Helt underbart, lärde mig att spela Californiacation (stavas?) Men när man kommer hem har basförstärkaren ofc. gått sönder >.< Så nu kan jag inte träna, vilket betyder döööden... :''< Eller jo, jag kan träna. Utan ljud... Ô-ô Inte lika kul, och du hör inte alla små fel lika bra.. Och nu har jag bestämt mig när det gäller örhängena ^^ Det blir en industrial, ungefär som en stång i övre delen utav örat. <3 Ska åka till RedruM någon dag och kolla på sånna stångar, tror jag köper ett med små tärningar på :''>


Just nu sitter jag här och väntar på att Amanda ska svara på rollet. Älskade Amanda, bästa vänn <3 (Tsm. m. Lina ofc.) Så sitter jag självklart och lyssnar på musik. ^^


PLAY>

Låt: Hurt

Artist: Nine Inch Nails


Första Emo låten jag någonsin gillat, fortf. en klar favorit :''3 <3


Letar du efter ett roligt video klipp med Scene Kidz i så ska du helt klart söka på Scene Kids - My Boyfriend, videon högst upp på ytb. Jag Älskar den verkligen :''D Aja, mer kmr senare ^^

It

Av Caroline x - 24 januari 2011 21:13

Jag vette sjuttsingen vad jag ska skriva men Ô-ô Vad jag hade tänkt med den här bloggen är då att ladda upp en massa EF bilder och uppdatera om musiken i mitt liv ^^ <3 Även att berätta lite om min depression, om nån nu är intresserad... Och när jag snackar om musik, så handlar det mest om basen, men även de låtar jag tycker är bäst m.m <3 Fan, jag skriver en massa fjortis hjärtan, kill me... Mina drömmar inom musiken är jätte stora, hoppas på att få rätt chanser, tur och talang så att jag en dag kan bli känd inom EMO/Screamo världen :''> Men hur stor chans är det att det händer?


Btw, så ska jag skaffa öron piercing typ ^w^ Så niice :''D Jag tror att de kallas industrial, de som är som en stång igenom övre delen av örat. :3 Det trodde jag aldrig att jag skulle få Ô-ô


Aja, måste dra nu <3 Te dags :''>

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Foto & Musik Blogg ^^

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards